måndag 14 september 2009

Idéer*


Efter en lång dag har jag äntligen fått lite tid över att skriva lite om en idé jag fick när en av mina klasskamrater fick ett samtal angående LIA.
Jag personligt tycket att M kunde göra mycket bättre ifrån sig även om den som ringde upp honom var inte så speciellt trevlig.
Jag själv har ringt massa samtal angående olika saker, bl.a LIA, jobb, sponsring, osv. Och jag har oftast lyckats med att boka den sjukt viktiga möten med det företaget eller åtminstone att dom ringer upp mig efter att jag har mailat dom efter första samtalet.
Så i alla fall, jag kom på att jag kanske skulle kunna sprida vidare min kunskap? Ha en liten kurs eller något liknande? Jag ska undersöka lite mera om det så ser vi hur långt jag kan komma med det.
Kom gärna med tipps och idéer!

Ha det bäst!

3 kommentarer:

Johan Svensson sa...

Yo! Nu har jag en ny blogg, med en ny webbadress. Uppdatera är du snäll. :)
http://phatbrain.wordpress.com

Mvh Johan Svensson

Robert Wagman sa...

Varning för innehållet wtf?

Mikael Segedi sa...

Lugnis... Jurgis