torsdag 13 november 2008

Lite mys pys..


Hej...igen....
Jag bara är tvungen att berätta detta här....
Jag kom hem med min flicka för ett par timmar sen. Efter att jag har gjort blogguppgiften så skulle vi lägga oss tidigt, eftersom vi har inte fått sova så mycket på sistone.
I alla fall... Efter en halvtimme, tre kvart så kommer hyresvärden och börjar banka på dörren och frågar om allting är som det ska. Jag svarade med tyst och kvavt röst att allt var bra. Då frågade han om jag möblerar om mitt rum eller nåt. Han fick ett nej till. Då sa han:
- Jag hoppas verkligen att allt är okej för att där nere skakar taket så att lampan håller på att trilla ner!
Jag bad om ursäkt och och sa att allt var helt okej.
När han gick ner så höll vi på att dö av skratt.

Jag vet att denna bloggen ska vara seriös. Men detta va verkligen en stor upplevelse, som man inte kommer att glömma bort!

Inga kommentarer: