fredag 6 februari 2009

KeyCode och så



Idag så väntade jag på att dom skulle ringa till kl 12.00. Men det gjorde dom inte så jag ringde dom istället. Jag pratade med Henrik och han bad om ursäkt och sa att jag skulle kunna komma vid 15.00.
Jag åkte ner dit och fick mitt jobb intervju med honom. Det gick skit bra! Alla var jätte trevliga på företaget och jag sa JA till honom! Så nu ska jag få lite sälj kurser under nästa vecka och så kickar jag igång min "framtid".

Min LIA sökandet som har pågått sen föra året har äntligen tagit slut. Jag fick sista nej from ColdWood och jag ska nog landa hos Sport Communications. Ett trevlig nystartat företag som drivs av Helejne som vi har haft som föreläsare precis innan Jul.
Hon har massor med roliga projekt som hon kommer att dela ut till Mische, Agnieska och mig.
Jag tycker verkligen att det va jätte skoj att ringa och träffa de olika företag och min kontaktnätver har spridits stort!

Tyvärr men min dag slutade lite tragiskt för att istället för att kunna fira lite grann fick jag ta hand om min flicka lilla. Men men ...det är kärlek...Im in love.


/j*

2 kommentarer:

Robert Wagman sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Robert Wagman sa...

Heter inte Mische, Mischa? Eller har jag missat något?